Cultura prueba por primera vez en la estación de Fuentes de Invierno un sistema portátil de producción de nieve

La Consejería de Cultura, Política Llingüística y Deporte ha instalado de forma temporal en la estación de esquí de Fuentes de Invierno un sistema portátil de producción de nieve que se probará en el equipamiento allerano durante esta temporada. Se trata de un cañón móvil de baja presión, que no requiere de una instalación adicional para proveerse de agua, sino que la recibe de manantiales naturales.

Las pruebas experimentales realizadas con esta tecnología permitirán recabar datos y estudiar planes de mejora para el complejo. Al ensayo realizado hoy ha acudido la consejera, Vanessa Gutiérrez, junto con la directora general de Actividad Física y Deporte, Manuela Fernández, y el alcalde de Aller, Juan Carlos Iglesias.

 

“El Gobiernu d’Asturies ta comprometíu colos deportes d’iviernu y col valle d’Ayer, por eso queremos estudiar nuevos sistemas de producción de ñeve p’ampliar les posibilidaes de Fuentes”, ha declarado la consejera, quien también ha puesto en valor “la próxima electrificación de la estación tres la firma del conveniu del Principáu cola Diputación de Llión”.

 

La empresa Teleféricos y Nieve S.L., ha cedido gratuitamente el cañón de nieve para su ensayo en la estación asturiana. La compañía ha explicado los detalles del innivador Ventus 4.0 Blizzard AMK-P al personal, con el objetivo de que conozca su funcionamiento, necesidades y datos concretos para futuros proyectos en Fuentes de Invierno.

 

Este modelo de última generación está diseñado para optimizar la producción con temperaturas más altas y es capaz de generar nieve de alta calidad. Cuenta con un ventilador de gran potencia que permite alcanzar un rendimiento óptimo con menor consumo energético. Su tecnología asegura una distribución uniforme de la nieve, lo que mejora las condiciones de la pista y la experiencia de las personas usuarias.

 

Este sistema también destaca por su facilidad de manejo y elevada movilidad. Su diseño compacto y un sistema de ruedas permite trasladarlo rápidamente a distintos puntos de la estación, por lo que facilita la labor del personal de mantenimiento y el aporte de nieve en función de las necesidades de cada zona. De esta forma, el cañón mejora el mantenimiento de las pistas, incluso en las que cuentan con mayor demanda.

 

El Gobierno de Asturias continuará realizando pruebas y recabando datos para preparar futuras actuaciones en el entorno de la estación de esquí con el fin de fomentar la práctica de los deportes de invierno.

 

*Contiene un archivo de audio de la consejera de Cultura, Política Llingüística y Deporte, Vanessa Gutiérrez.

 

Cultura prueba pela primer vez en Fontes d’Iviernu un sistema de producción de ñeve portátil

 

  • El sistema testáu na estación dexa la movilidá per dellos puntos de les pistes d’esquí
  • La conseyera de Cultura destacó “el compromisu del Gobiernu d’Asturies pa col valle d’Ayer” cola prueba de sistemes d’innivación nuevos y la electrificación próxima

 

La conseyera de Cultura, Política Llingüística y Deporte, Vanessa Gutiérrez, visitó esta mañana la estación pública d’esquí Fontes d’Iviernu pa presenciar la instalación d’un sistema de producción de ñeve portátil que va probase na estación ayerana esta temporada. Con esta iniciativa, la conseyería analiza’l funcionamientu d’un cañón de presión baxa y calter portátil, que nun rique d’una instalación adicional pa dotase d’agua, sinón que la recibe de manantiales naturales.

Les pruebes esperimentales realizaes güei cola máquina d’innivación van valir p’atropar datos cola mira d’estudiar planes de meyora en Fontes d’Iviernu. Na visita participó tamién la directora xeneral d’Actividá Física y Deporte, Manuela Fernández, y l’alcalde d’Ayer, Juan Carlos Iglesias.

 “El Gobiernu d’Asturies ta comprometíu colos deportes d’iviernu y col valle d’Ayer, por eso queremos estudiar sistemes nuevos de producción de ñeve p’ampliar les posibilidaes de Fontes”, declaró la conseyera, que recordó “la electrificación próxima de la estación tres la firma del conveniu del Principáu cola Diputación de Llión”.

La recoyida de datos d’esti sistema foi posible gracies al préstamu alcordáu con Teleféricos y Nieve S.L., que cedió’l cañón de ñeve de baldre pal so ensayu na estación asturiana. La empresa esplicó los detalles del innivador Ventus 4.0 Blizzard AMK-P al personal técnico de la estación, lo que dexó conocer el funcionamientu, necesidaes y datos concretos pa proyectos futuros en Fontes d’Iviernu.

Un sistema d’innivación artificial

El modelu de cañón de ñeve probáu, Ventus 4.0 Blizzard AMK-P, ye un equipu d’última xeneración diseñáu pa optimizar la producción de ñeve artificial en condiciones de temperatura más cálides, con una capacidá de xenerar ñeve de calidá alta. Esti cañón cunta con un ventilador de gran potencia y eficiente que permite algamar un rendimientu óptimu con un consumu enerxéticu menor. La so tecnoloxía avanzada asegura una distribución uniforme de la ñeve, lo que meyora les condiciones de la pista y contribúi a una esperiencia d’esquí de calidá tola temporada.

Amás de la so capacidá técnica, esti sistema destaca pol so manexu fácil y movilidá elevada. Equipáu con un sistema de ruedes y un diseñu compactu, los cañones puen treslladase rápidamente a puntos variaos de la estación, lo que permite a los operativos adaptase a les necesidaes específiques de la ñeve en delles árees de Fontes d’Iviernu. Esta versatilidá facilita la cobertura de les zones más demandaes, asegurando un caltenimientu constante de les pistes, inclusive nes condiciones más cambiantes.

Por estes razones, la Conseyería de Cultura, Política Llingüística y Deporte va continuar realizando pruebes y atropando datos pa preparar actuaciones futures nel entornu de la estación d’esquí qu’avancen nel usu y disfrute de los deportes ivernales.

Deja un comentario